Joulufiilistelyä

 Moikka!

Edellisestä postauksesta onkin jo vierähtänyt tovi. Kyllähän se muu elämä mennee kaiken somettamisen edelle, ja niin pittää mun mielestä mennäki. Välillä ei vaan kerkee kirjottaa blogia tai päivittää blogin instatiliä, mutta välillä sitten ehtii päivittämään ahkerammin ja tykittää kuvia peräkkäisinä päivinä ellei jopa samana päivänä. 😅 

 

 

 

 

 

 

 

Viime aikoina on sattunu ja tapahtunu elämässä kaikenlaista. Mää kaaduin pyörällä, minkä seurauksena kyynärpäässä Olecranonin paha pirstaleinen murtuma joka vaati leikkauksen. Ensin käsi oli pari viikkoa kipsissä ja kun turvotus oli laskenu niin leikattiin.

 


 

 

 

 

 

 

Leikkauksen jäläkeen käden piti olla vielä kolome viikkoa mitellassa ja sen jälkeen sai aloittaa kuormittamattoman mobilisaation. Käsi toimii jo aika kivasti, mutta ojennus jää edelleen vajaaksi.

 

Mutta jospa siitä vielä ajan kanssa tulis melekeen entisenlainen. Nyt on ainaki rautaa kädessä. 🦾




 


 

 

 


 

Mää oon siis tällä hetkellä sairauslomalla. Tosi turhauttavaa että nyt kun ois aikaa niin ei oo ees salille päässy tuon leikatun käden takia.😒 Oon sitten keksiny kaikkea muuta puuhastelua. Mää –– joka en todellakaan oo mikkään Biggest fan of the Joulu, oon laittanu kotiin joulujuttuja. 😱 Niin että tip tap, tip tap, tipe tipe tip tap vaan sullekki! 😄🎶

 

 

 

 


 

 

 

Oon askarrellu paperitähtiä sisustukseen, ja sen lisäksi niitä ja tommosia lehtiä pakettikoristeiksi. Oon ihan mielissäni ostellu joululahjoja, opetellu uusia paketointityylejä ja koristellu paketit itse tekemilläni koristeilla. Tää täysin mulle vieras joulufiilistely ja joulupuuhailu on niin huvittavaa, en kestä ees ite itteeni! 😅

 

 

 

 

 

Kädentaitajien lahjapajalla oli myös kaikkea ihanaa, mun mukkaan lähti kivoja kortteja.


 

 

 

 



 

 

 

Tämmönen pistää miettimään että onkohan viimenenki ruuvi tippunu päästä pitkällä sairauslomalla... 😂 En mää sentään joulukuusta oo hankkinu! Seki kyllä kävi mielessä, ihan vaan pienen hetken! En oo siis laittanu ihan Jouluksi, nämä mun sisustukseen lisäämät joulujutut jatkaa samaa linjaa ku muukin sisustus eli  bohotyylistä ja maanläheisiä sävyjä. Kyllähän se joulufiiliski löytyy ihan erilailla ku ei vietä Joulua töissä. Mää oon siis ollu about 14 vuotta Joulun päivät töissä ja nyt mulla on ihan vappaa Joulu! 🥰





 

Ainiin, mää muuten hankin Marimekon Ystävämyynnistä Siirtolapuutarha -lakanat. Niistä on tullu ihan mun lempparit! 😍 Ja soppii muuten niin kivasti Jouluun. Tai no nehän soppii ihan mihin vaan.😉


Saako Joulu sussa aikaan jonkin sortin ahdistusta vai joulutatko nää ihan täysiä? Mikä on sun lemppari jouluherkku? Mulla se ei oo mikkään perinteinen joulutorttu tai kinkku, mun lempparit on graavilohi ja luumurahka. 😋 Ihanaa Joulun aikaa sinne ruudun toiselle puolelle! 🤍




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sohvarakkautta ensisilmäyksellä: Ikea Söderhamn

DI Y Unikko katuharja

Mattojen maailma