Tervetuloa blogiini!

Heippa ja tervetuloa blogiini! 😊 Ensimmäisessä postauksessani kerron vähän kuka täällä blogin takana hääräilee ja mistä aiheesta. Mää oon Mari, 31-vuotias palijasjalakanen oululainen neiti joka vapaa-ajallaan tykkää sisustaa, lukea kirjoja ja liikkua. Blogini nimi tulee rakkaudestani sisustukseen, kirjoittamiseen ja kirjoihin. Asun 11-vuotiaan kissani Neelan kanssa ihanassa 50 neliön kaksiossa, kaupunkikodissa.


Olen jo pitkään ollut kiinnostunut sisustuksesta. Aluksi kiinnostus oli sisustusaiheisten lehtien, blogien ja tv-sarjojen seuraamista. Sitten kiinnostus johti innostukseen ja innostus totaaliseen sisustusvimmaan jolle ei loppua näy.  Olen todellakin tunneihminen ja teen asioita suurella sydämmellä, innostun herkästi ja lujaa. Ja kun innostun niin se myös näkyy ja kuuluu  😅 Mää saan jatkuvasti  sisustusinspiksiä ja lähes kokoajan on  joku sisustusprojekti meneillään. 






 
Mää tykkään  skandinaavisesta selkeydestä ja kotimaisista design-tuotteista, mutta rakastan myös boheemia runsautta, kauniita yksityiskohtia, eksoottisia kuoseja, luonnonläheisyyttä ja viherkasveja. Sisustustyylini on siis sekoitus skandinaavista ja boheemia, scandinavian boho.


Olen ammatiltani lähihoitaja ja reilun kymmenen vuoden urani on vierähtänyt sairaalassa töissä. Toiselta ammatiltani olen liikunnanohjaaja.  Ei kahta ilman kolmatta ja kolmas kerta toden sanoo, joten aloitin pari viikkoa sitten sisustusalan opinnot.



Blogi tulee painottumaan opiskelun ja kotini kautta sisustukseen, mutta sivuaa myös muita oman elämäni tärkeitä asioita. Olen todella innoissani sisustusalan opintojen alkamisesta ja siitä että pääsen toteuttamaan unelmiani jotka saavat minut aamulla hyppäämään sängystä ylös lähes riemusta kiljuen.  Lopuksi vielä Tommy Hellsteniä siteeraten: "Kun uskoo unelmiinsa niin alkaa kasvaa niitä kohti."  

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sohvarakkautta ensisilmäyksellä: Ikea Söderhamn

DI Y Unikko katuharja

Mattojen maailma