Uudet julisteet & Gallerix alekoodi


Hellou! Mää pääsin tekemään yhteistyötä Gallerixin kanssa. Sain valita ihania julisteita uuteen kotiini. Mää rakastan tätä uutta kotia mielettömän palijo ja uudet julisteet tekkee tästä vielä enemmän mun näkösen. 🥰

Makkariin halusin luoda rauhallista ja lämmintä bohotunnelmaa. Mulla oli jo valmiina yksi suuri valokuvajuliste jossa hiekka valuu kuvattavan sormien läpi. Valitsin sen rinnalle kolme julistetta ja niihin tammipuiset kehykset. 



Mulla on käsi kipsissä rystysistä olkapäähän saakka ja huomena oon menossa leikkaukseen, mutta siitäkin huolimatta taulut oli saatava heti paikoilleen. 😅 Yksi taulu pääsi yksinään tapettiseinän vierelle. 

Muista julisteista tein tauluseinän sänkyä vastapäätä. Valitsemani 30x40cm kokoiset julisteet ovat Sea shells on arm, Swing at the beach ja Arch on the beach.  Julisteilla saa kyllä niin heleposti ja nopeasti muutettua kodin ilmettä.


Eteiskäytävän seinällä mulla on upea juliste soturinaisesta ja valitsin toiselle seinälle lähikuvan soturinaisesta. Valitsemani 50x70cm kokoinen juliste on Warrior No2. Nämä julisteet laitoin magneettikiinnitteisiin mustiin kehyksiin joiden ripustusnaru on juuttia. 

Maalaamani kepit passaa ihan loistavasti näiden julisteiden kanssa.

Tästä linkistä pääset mun valitsemiin suosikkeihin.  Koodilla Marinda30 te ihanat lukijat saatte 30% alennuksen Gallerixin kaikista julisteista, myös kartta- ja syntymäjulisteista! 😘 Alennuskoodi on voimassa  19.10-7.11.2021.  Ihanaa viikkoa kaikille! 🤎



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sohvarakkautta ensisilmäyksellä: Ikea Söderhamn

DI Y Unikko katuharja

Mattojen maailma