Sängynpääty eurolavoista ja uusi makkari


Moikka! Edellisessä postauksessa kerroinkin että oon muuttanu uuteen asuntoon. Tää uus asunto on ihana saunallinen kaksio. Mää tein hiljattain eurolavoista sängynpäädyn, joten aattelin että voitas tässä postauksessa kurkata mun uuteen makkariin. 😏 










Tähän mun eurolavaprojektiin tarvi kaksi eurolavaa, kaksi puulevyä, hiomapaperia, muutaman erikokoisen pensselin ja lakkaa.  Ensin hioin eurolavat sekä puulevyt ja sen jälkeen käsittelin ne lakalla. Halusin niihin lämmintä sävyä ja valitsin sävyksi Tikkurilan 5063 Sora. Sanoisin että aika bueno valinta! 👌

 
Lakan kuivuttua naulasin puulevyt eurolevyjen päälle ja niistä tuli kivat tasot lukulampulle ja sisustusjutuille.
 
 
 Innostuin myös tuunailemaan vähä unisiepparia, eli laitoin siihen erilaisia helmiä. 
 
 
Tässä on mun makuuhuoneen pohjapiirros huonekalusijoitteluineen.
 


Samat taulut ja makramee pääsivät makkariin kuin edellisessäkin asunnossa. 

Mää kyllästyin sänkykatokseen ja myin sen pois. 🙊 Tähän uuteen makkariin mahtui viherkasveja vähän enemmän eli mulla on nyt makkarissa kentiapalmu, kastanjasutipuu, aarnipeikonlehti ja soikkovehka. Ihanaa viikonloppua kaikille! 😘




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sohvarakkautta ensisilmäyksellä: Ikea Söderhamn

DI Y Unikko katuharja

Mattojen maailma