Uuden kodin kotoisa keittiö

 Moikkamoi! Tsekataanpa mun uus keittiö. Tykkään tästä keittiöstä koska siellä on oma tilansa ruokapöydälle ja tuoleille.

 

 

 

 

 

 










Eka mää laitoin pöydän seinää vasten.


Sitte muuttu (ylläri🙊) mieli  ja päädyinkin laittamaan pöydän ikkunaa vasten.


Senkille oli just sopiva paikka olohuoneen ja keittiön välisellä seinustalla. 

 

 

 

 

 

 

 









Tää uus keittiö on kyllä tosi toimiva! Kaappitilaa löytyy reilusti, samoin työskentely - ja laskutilaa. 

Jääkaapin vierestä löytyy myös pieni tila joka toimii näppärästi aamupalanurkkauksena.


 Tää ihana vanaha kahavimylly on muuten kirppislöytö, toimii upeana sisustuselementtinä😍

 

 

 

 

 

 









Mulla oli vielä vähä jäljellä betonia jäljittelevää DC-Fixiä niin hyödynsin sen keittiön laattoihin. 😏


Tein keittiöön tauluseinän joka koostuu kolmesta upeasta Desenion julisteesta ja mustista kehyksistä.


 

 


 


 








Keittiössä mulla on kaks hyvin samantyylistä valaisinta, ruokapöydän yllä pienempi ja keittiössä isompi versio. Pohdin vielä vaihdanko valaisimet toisin päin. 🤔

Musta väri edelleenkin puhuttelee mua ja oon sitä sisustukseen lisänny pieniä ripauksina kontrastia tuomaan. Yhden suojaruukun maalasin mustaksi kalkkimaalilla ja kaupasta löytyi myös muutama ihana ruukku 😍

Mulla alkoi visuaalisen myyntityön työssäoppimisen jakso Matto Nurmisella. Ekat päivät mää oon tutustunu yritykseen, sen tuotteisiin ja palveluihin sekä blogiin. 

Matto Nurminen on siis täyden palvelun sisustustalo joka on aloittanut toimintansa jo 50
vuotta sitten lattiamateriaaleilla. Nykyään tuotevalikoimaan kuuluu niiden lisäksi myös kylpyhuone- ja keittiömateriaalit, akustiikkalevyt ja valaisimet.  Tuotteiden lisäksi tarjolla on myös sisustussuunnittelua ja asennuspalveluita.

Matto Nurmisen juuret ovat Pohjois-Suomessa ja merkittäviä piirteitä sen toiminnassa ovat pohjoissuomalainen innovatiivisuus, avoimuus ja luotettavuus. Oikein ihanaa viikkoa kaikille! 😘 

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sohvarakkautta ensisilmäyksellä: Ikea Söderhamn

DI Y Unikko katuharja

Mattojen maailma