Kesäfiilistelyä mökillä

Heippa!

Mun tilan stailaamisen harkka tuli päätöksensä, ja sen myötä mulla alko kesäloma. Aivan ihanan  aurinkoisia ja lämpimiä päiviä ollu. Öisinkin lasitetun parvekkeeni lämpötila on pysynyt reilusti yli +15 asteessa,  joten istutin kirsikkatomaattini ruukkuun ja vein sen parvekkeelle. Pitihän mun tietenkin tämä tomaattikin nimetä, hän on Robin Hood. 😀 Ja Robin Hood voi muuten vallan mainiosti, pari pienenpientä tomaatinalkuakin jo näkyy. 😍


Voi että mua muuten tympii tää koronatilanne just nyt! Lähinnä siks ettei pääse ulkomaille. Aina aiemmin oon lähteny lomalla reissuun ulkomaille. Mun  mielestä matkustelu vaan on ehkä parasta mihin rahhaa voi käyttää. Kotimaan matkailukin on ihan kivvaa, joten mää lähin viettään viikonloppua meiän mökille.


Ei se oikeastaan oo mökki vaan talo, isäni lapsuudenkoti.  Upea vanha talo täynnä kaikkia ihania vanhoja juttuja. Ja mikä parasta, keskellä ei mittään ihan omassa rauhassa!


Talosta löytyy paljon kaikkea ihanaa vanhaa. Talossa on upeat alkuperäiset puulattiat ja puiset huonekalutkin ovat ihan alkuperäiset, nikkari on valmistanut ne 1800-luvulla.

Jokaisessa huoneessa on oma takka ja talo vaan on jotenki niiiiiin kodikas! 😍


Rentouttavaa sunnuntaita kaikille, ja ihanaa alkavaa uutta viikkoa! 😘

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sohvarakkautta ensisilmäyksellä: Ikea Söderhamn

DI Y Unikko katuharja

Mattojen maailma